вторник, 21 февруари 2012 г.

Пътуване до сърцето на Искърското дефиле - с.Желен-ТРИНОГА

    • 20 ноември 2011 г.
    • 10:00 до 17:00
  • с.Желен, България
  • Здравейте приятели,
    дойде време да отлетим до магичното място "Тринога"- Фермата за Устойчиво развитие.
    Писах, писах и всичко изчезна. Та вероятно много съм се пренавил:))

    И така, идеята е:
    - Среща с човека отдаден на природата-Филип от Тринога. Срещата ще бъде на поляната в полите на Стара планина.
    - Ще посеем дървета и ще чуем за условията и начините на залесяване.
    - Ще пием чай, ще бъдем щастливи и ей такива работи.
    - Ще се обсъди проекта "1 милион" http://www.youtube.com/watch?v=2Qz1sFTCRxs

    Тръгваме в неделя 10.00ч. от централна Гара София, на 20-30 метра преди главния вход(близо до колетното гише, обаче отвън пред гарата).
    Носете си чай, настроение и храна за софра...сандвичи и т.н.
    Цената на пътуването в двете посоки ще излезе 3-4лв.(за тези, които нямат възможност ще бъде безплатно, само да ми пишат).

    Имаме 10-12 места за коли. Ако някой има кола да ми пише на лични или да ми се обади по тел: 0878973054

    Моля всеки, който реши да дойде да ми шише на лични:
    Калин Greenteam(за изясняване на точните бройки).

    С пожелание за един уютен и планински Уикенд :)




Няма коментари:

Публикуване на коментар